Dag 7

89,2 kg
Morgon
Fan inte en enda gram ner idag...nu har jag bara gått ner 0,2 kg på 2 dagar. Imorgon måste de fan ha hänt någe mera annars kommer jag känna mig lite opepp.
Sitter på jobbet just nu o har lite rast. Känner mig inte så hungrig men jag är såklart sugen o stoppa i mig något.
Jag får nöja mig med ett glas vatten till frukostrasten nu.

Jag har kommit på att om jag jobbar 1 pass i månaden så går det jämt ut med itrims månadskostnad. Det skadar de såklart inte o jobba lite mer o tjäna lite mer, men jobbar jag 1 så kan kan jag lägga de på itrim.

Jag vill så gärna hamna på 88 kg nu. Det bli lite som en stolpe för mig för den vikten har jag inte varit på sedan jag va gravid.

Kommentarer
Postat av: tiina

absolut ska jag hojta till :) själv har jag inte vägt mig ännu.. jag gör de på gruppträffarna i början för om jag väger mig oftare så är jag rädd att jag ska bli besviken och ge upp.. kanske ett tips till dig? inte väga sig varje dag :) idag har jag haft många prövningar.. men de har funkat :)

2011-09-03 @ 20:45:01
Postat av: Amanda

Fin blogg du har!

Allt bra? :)

______________________

Svara gärna på dagens fråga i min blogg! (:

2011-09-03 @ 21:25:14
URL: http://ajeppesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0