Dag 27

Ojoj va länge sedan det var jag skrev. Man kan säga att att det är rätt fullt upp på dagarna. Ska försöka skriva några gånger i veckan iaf. Just nu tar jag en paus i mitt skriftliga arbete om sjuksköterskans jobb. Jag har tänkt att härefter väga mig varje söndag morgon som en typ av veckoavslutning och se vad veckan gett för resultat. Men eftersom jag inte skrev något i söndags måste jag ju meddela hur mina första veckor på Rivstart gick. På min våg i söndags morse stod det 85,8 kg. Det vill säga 6,4 kg ner på 3 veckor. ENLIGT MIN VÅG pratar vi nu..!!! Kan ju också tillägga att det är skillnad på vikten när man väger sig spritt språngaden naken på morgonen...och kanske fullt påklädd mitt på dagen...väger oftast något kilo mer då. Veckan har därefter gått så där...ätit lite gurka vilket är otroligt gott men igentligen förbjudet. Men jag känner mig rät nöjd ändå. Jag tar en dag i taget med en stort mål att INTE stoppa i mig något mer än ersättningarna. Vissa dagar går det, vissa inte. Vägde mig på Itrim idag också. 86,2 stod deras våg på. Det vill säga att nästa gång jag väger mig där borde vågen ha passerat 85 eller iaf vara på det och då ska jag få fina naglar...det ska bli rolig belöning. Kan bara träna en gång denna vecka också...skit tråkigt är det men jag har fått ännu en omgång av dagisbacillerna.. Ska väl berätta att jag numera använder en helt annan del av min garderob. Många av kläderna som bars för 4 veckor sedan är förstora och jeansen har jag fått lägga undan. har plockat fram 3 "gamla" jeans som jag nu använder och jag kan inte förklara med ord hur skönt det är. Att det är en del mage kvar o så är ju såklart inte så läckert men det går ju åt rätt håll. Min make tycker dom INTE om att brösten minskar...HAHA Jaga...ny vägning på söndag på hemma vågen då...keep it up..!!

Kommentarer
Postat av: Annéa

woho vad kul med uppdatering och att allt går bra! :D måste vara otroligt kul att kunna ta fram gamla kläder som passar! Hoppas de är bra med dig, kramis!!

2011-09-23 @ 21:26:23
Postat av: Eline

Kul att kunna rensa i garderoben! Om några veckor måste du ju köpa en heeelt ny garderob! ;)

2011-09-24 @ 09:30:11
URL: http://eleline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0