Dag 12

87,6 kg
Morgon
Nu har vågen gått ner lite igen. Börjar starkt tvivla på min vågs trofasthet...den vibblar så mellan vikterna hela tiden. Det kan skilja ett kg på 5 minuters vägning!! Så idag blir man 26 år gammal då. Åå vet ni vad...jag har fått världens bästa födelsedagspresent av mig själv...

JAG KOM I MINA BYXOR som jag inte haft sen typ i början av graviditeten. Jag tänkte nu när jag gick upp att nu är de dåligt med kläder jag kan sätta på mig idag, undra om jag ska prova dom (inte för att jag kommer i dom trodde jag) Men jag gjorde det. Dom sitter fortfarande lite tajt runt magen men dom går hel klart att ha..för 3 veckor sedan kunde jag inte knäppa dom alls...NU är jag motiverad igen !! Jag tillomed grät en lite skväll..ja ni vet jag som är typ den känsligaste man kan hitta..=)

Nice nu tar vi den här dagen !!! Vägning på itrim sen också..!!

Kväll
Dagen har gått bra. Men det börjar bli jobbigt på kvällarna nu när familjen sitter i äter god mad o jag sitter med min soppa. Är så sjukt sugen på ja igentligen vad som hellst, allt från en stor sallad till en kebabtallrik kommer upp i huvudet.

Vägningen på itrim gick väl bra..eller idag va itrimvågen o hemma vågen väldigt överens vilket gjorde att enligt itrims våg hade jag bara gått ner dryga 3 kg när min våg börjar närma sig 5. Men jag tänker gå efter min våg just nu för jag behöver den motivationen.

fasar så inför helgen...har riktig ångest för det faktistk..sitta på bröllopsmiddag o inte äta...det är ju helt absurt bara tanken..!!

Kommentarer
Postat av: Therese Leisby

Åhh vad duktig du är Malin! Krävs mycket vilja att tappa kilon!

2011-09-08 @ 08:45:42
URL: http://stariz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Förstå om du fortsätter i denna takt! Kommer inte vilja gå bredvid dig på beachen nästa sommar i sånt fall;)

2011-09-08 @ 17:49:28
Postat av: AnnSi

Hejsan Malin!



Nu har jag hittat hit också och måste säga att du verkligen inspirerar mig enormt! Det behöver jag verkligen just nu.. du är en kämpe och det är inte lätt att fightas mot kilona, trust me, I know.



Nä man kanske ska ta ett tag.



ps, jag vet inte om du får köra andra shakes än de Itrim har men vill ändå tipsa om en shake som heter "Noka" som man blandar med mjölk ist för vatten.. och gosh, de är så fylliga och om man blandar speciellt med laktosfri mjölk så blir dem mer tjockare (av någon anledning) så man nästan kan tugga i sig... du får i dig ngra fler kalorier pga mjölken men i slutändan blir man mättare.



Kram på dig förresten

hejar med pompoms



//Annsi

2011-09-08 @ 18:04:02
Postat av: Terese

Grattis grattis:-)

2011-09-08 @ 21:06:25
Postat av: Eline

Vilken rolig present med brallorna! Kooom igen, nya tag!! :) Klart du ska kolla på glädjevågen. Grattis igen :)

2011-09-08 @ 23:27:24
URL: http://eleline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0