Dag 10

88,4kg
Morgon
Fortfarande inte någon förändring på vågen. Men idag gör de inte så mycket heller. Men har det inte hänt någe imorgon då blir jag lite sur. Ska snart bege mig till skolan o sedan ta ett träningspass på itrim i hopp om att bränna bort lite mera...!!!

Kväll
Haft en superdag i skolan idag faktiskt. Efter skolan åkte jag o träna på Itrim. De vart riktigt svettigt men skönt när man va klar. Sen vart de snabbhandling på coop för att skybda sig hem o fixa maten till mina hjärtan. Stekte plättar med sylt o grädde till...JA jag va sugen !!! Själv åt jag min kycklingsoppa som jag på något vis lärt mig att älska.

Det bästa av allt är att jag är nöjd på kvällarna. Förr när jag ändå åt en massa mat tillmiddag så vart jag ändå sugen en timme senare och började gå i skåpen. Nu är jag inte ens sugen. De känns verkligen som det går framåt nu. Såå himla härlig känsla. Man blir lixom glad i hela kroppen..!!

Ta hand om lite disk o hänga lite tvätt. Natta ungen också o sen blir de nog en slappartimme framför TV:n
Hoppas att de är någon förändring på vågen imorgon annars blir jag galen..!!

Kommentarer
Postat av: Terese

Sakna dig ikväll men nu när jag läste blev jag stämt ändå du hade ju redan tränat. Det kan var så att hemma vågen står still en stund i början detta pga att de tre olika parametrarna har börjat omfördelat sig vilket du inte ser hemma men gör mycket på itrim vågen. Lycka till imorgon och med stegen.

2011-09-06 @ 23:37:50
Postat av: Malin

Åå Terese. Jag min förvirrade själ hade helt glömt bort att de redan började i Frövi. Jag hoppas kunna börja nästa vecka istället!! Jag ska väga mig hos itrim imorgon. Det ska bli spännande!!

2011-09-07 @ 08:19:25
URL: http://malinitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0