Dag 11

88,0 kg
Morgon
Äntligen en lite förändring på vågen, men som min vän Terese sa (som är den underbara personen som äntligen sett till att jag tar tag i det här) så händer det mycket som inte hemmavågen kan se. Ska bli kul o väga sig på itrim imorgon också. Dels för att våra vågar inte brukar visa samma sak o dels för att den visat vad som hänt med fettet o liknande!! Igår fick jag som vanligt inte till stegen. Och till nästa vecka tror jag att jag ska sänka dom från 8000 till 7000. För nu när jag är en bit ifrån på kvällen känns det som att det är ingen ide för jag kommerinte upp i 8000..men om jag bara ska upp i 7000 kanske det är lättare att kämpa...värt ett försök iaf..!!

Kväll
Jag har en riktigt DOWN dag idag. Jag känner mig otroligt lessen o vill så gärna ha mat,...eller bara en sallad..!! Jag önskar att jag kunde gå ner mera nu för att få upp lite motivation för som det är nu vill jag bara ge upp. Insåg här för ett tag sedan att jag totalt glömt sätta på mig stegräknaren idag, tror iofs att det kvittar för jag har gått pinsamt lite idag.

Idag har jag även gjort storkok med mat till mina 2...det ska frysas in nu och blir sammalagt 4 middagar till dom. Gjorde även en extra matlåda till maken då de fanns lite kall potatis kvar o steka upp. Tänk o få äta lite. O i helgen kommer vara min värsta prövning någonsin. Bröllop på lördagen o mitt kalas på söndagen o jag ska äta soppa.

KAN INTE DEHÄR VA ÖVER SNART...jag vill bara lägga mig ner i en hög o gråta..känns inte kul o fylla 26 imorgon alls..!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Malin du är så duktig!!! Tänk på att det är en så kort del av ditt liv i det stora hela, sen kommer du kolla tillbaka på den här tiden och vara så otroligt glad för att du gjorde det!! Kramar!

2011-09-07 @ 21:53:14
Postat av: Annéa

Ja försök att tänka bra tankar, du är ju hur bra som helst som kämpar på med skitsoppan! Tänk på varför du gör det och på hur bra det kommer att bli! kramis

2011-09-07 @ 22:23:26
Postat av: Eline

Kämpa på Malin! Nu kan du ju inte sluta ;) Vad bra att du inte fyller något jämnare som 30... Jag var lite inne på ATT kämpa MED dig o inte här, brevid. Men jag är inte lika stark. Kommer på ursäkter som att man fyller lr ska på bröllop :-s Och vem ska äta upp maten i Linas Matkasse....? Det finns ALLTID ursäkter. Men du har ju tagit tag i problemet och gör något åt det! Fantastiskt bra!! Klart du står emot alla frestelser i helgen. Det klarar DU! När du fyller 27 är du smal o fin och kan ta på dig nått snyggt i liten storlek ;) Själv får jag sukta efter dina gamla........... ;) Vill höra om vägningen nu. Massa kramar!

2011-09-07 @ 23:27:29
URL: http://eleline.blogspot.com
Postat av: Malin

Alltså ni förstår inte hur mycket era kommentarer betyder för mig. Ni stöttar mig så otroligt mycket...MASSA MASSA tack för det !!

2011-09-08 @ 08:39:22
URL: http://malinitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0