Dag 4

89,8
Morgon
Natten har gått bra och eftersom vi inte skulle upp till något idag så blev det sovmorgon till 8. Supernajs...!!
Sitter o smuttar chokladen idag. Den vill inte riktigt åka ner som sist men skam den som ger sig. Börjar sakna tuggandet väldigt mycket o det är ju bara dag 4 idag. Börjar ångra mig lite. Men jag tänker såhär. En dag i taget och om det helt plötsligt inte går längre så får jag gå över på LCD lite tidigare än tänkt och prova om det går bättre. Dessa fyra dagar har ju varit bra bara dom så nu sattsar jag på att klara en vecka iaf.

Idag blir de lekparkshäng med dottern o handling på Coop till resterandes veckans mat för de 2 andra i familjen.

Återkommer till kvällningen efter min första gruppträff.

Kväll
Jaha första gruppmötet avklarat. De va supertrevliga människor som va i precis samma livssituation. Började prata med dom direkt och det är så roligt när man går igenom samma sak. Folk förstår verkligen och kan relatera till sig själva. Så vi i denna grupp ska nu träffas varannan vecka det kommande året. Gud när man säger året känns det ju som en evighet.

Håller på att laga mat till familjen i vanlig ordning. Det blir fiskbullar o potatis idag. Typ en maträtt som jag älskar. Men jag känner mig taggad just nu. Ska värma ordning lite kycklingsoppa med mycket curry i o smaska i mig. Sedan blir de nog att gräva ner sig lite i skolböckern. Imorgon är de föreläsningar i skolan mellan 8.15 - 17:00. Jag har inte den blekaste aning om hur jag ska stå ut.

OVER AND OUT för mig

p.s tack för alla stöttande kommentarer..både här, på facebook och på mobilen !! Ni stärker mig verkligen. Nyfiken på vad vågen står på imorgon bitti..!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är :) Heja heja!

2011-08-31 @ 12:33:35
URL: http://dunderida.blogg.se/
Postat av: Cissi

2011-08-31 @ 21:04:47
URL: http://zizzismurf.blogg.se/
Postat av: Cissi

Heja Malin!



Du kommer lyckas:) Tycker du är så duktig och så kul att du delar med dig av din resa! finns med hela vägen till en lättare mer välmående Malin:)



KRAAAAM!!!

2011-08-31 @ 21:06:17
URL: http://zizzismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0