Dag 9

88,4 kg
Morgon
En liten viktökning idag men jag tycker inte det gör något. Nu börjar jag ju märka på kroppen o det känns ju himla bra. Natten har gått bra o min skogsbärsshake är riktigt god denna morgon.
Nu ska jag köra iväg liten till dagis o sen blir de hemmaplugg + en bibblasväng..!!!

Kväll
Ja då va de kväll igen och ännu en dag är till ända. Idag har det gått bra o jag har suttit med nästan i böckerna. Inte för att jag vet om så mycket har fastnat men de visar sig på vårat seminarium imorgon.

Till kvällsmat idag lagade jag köttbullar, potatis, brunsås o lingon till familjen. Gissa om de verkade gott...mmm de vattnade sig i munnen på mig medans jag satt o slevade min kycklingsoppa. Har verkligen fått avsmak för tomatsoppan som jag inte gärna äter. Men jag ska försöka äta upp de jag köpt iaf.
Efter maten drog jag på mig regnkläder o gick en hundpromenad. Jag har väldigt svårt att komma upp i mina 8000 steg om dagen men promenaden gjorde ju iaf lite bättre resultat.

Ska nosa ner i böckerna lite till innan sänggång o sen hoppas vi på en bra nattsömn.


Kommentarer
Postat av: Terese

Du är för duktig å jag vet att du kommer klara det, ses imorgon. Kram

2011-09-05 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0