Dag 8

88,2 kg
Morgon
Så då börjar vi på ny vecka. Det vill säga att vi kan summera ihop veckan som gått. Det har varit jobbigt men såklart nu när den är över så har det gått fort.
Viktminskningen för 1 vecka slutade på 4 kg. Så himla najs att äntligen vara 4 kg lättare. Fetman har övergått till övervikt och motivationen har kommit tillbaka.

Idag ska jag iväg på min träningsintoduktion på Itrim. Ska bli spännande o se hur det är. Sen är mitt mål att försöka hinna träna 2 gånger i veckan. Jag hoppas verkligen att de kommer finnas tid för det.

Nu ska vi se o Lindebibblan är öppen på söndagar så ska jag åka dit o låna lite..=)

Kväll
Ingen bibbla hade öppet å de va väl lika bra det för maken va så bakfull så han kom inte ur sängen. Träningen gick jättebra o fa va jobbigt de va. Trodde de skulle va typ..ja inte vet jag..lätt kanske!!
Men de känns bra att få komma igång med den nu..!!Då tar vi tag i den här veckan då. Hoppas de inte blir  lika intensivt i skolan. Att jag kommer hinna träna och att kilona kommer fortsätta försvinna..!!

Sitter o lyssnar på Melissa Horn...seriöst en av dom få som jag har kunnat lyssna på i flera år utan att tröttna..

Snart ska jag försöka få lillsnuttan i säng, tror hon är trött då vi varit på babysim idag hon o jag!! Sen ska jag kolla på den sista filmen..=)


Kommentarer
Postat av: bellis

ville bara tipsa om sponsrade tävlingen på min blogg! http://bellisbello.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-smyckesboxen.html#comment

2011-09-04 @ 11:09:27
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-04 @ 11:29:05
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru & mamma

lycka till med viktnedgången

allt bra annars?

klicka gärna gilla på mitt kort till min man och hjälp mig vinna vore super gulligt. kram

http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903.

2011-09-04 @ 11:37:22
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Cissi

Heja Malin:) efter regn kommer sol! fan va duktig du är:)

Visst det är en lång väg kvar det kommer vara en berg och dalbana för dig... men du kommer fixa det. vissa dagar är ju lättare än andra.

Kämpa på, ska bli spännade och se om 14 dagar hur mkt du gått ner och hur du mår:)

Sköt om dig och fina familjen:)



KRAAAM!!

2011-09-04 @ 11:42:08
Postat av: milicak

grattis till vikminskningen!

2011-09-04 @ 11:47:48
URL: http://milicak.devote.se
Postat av: Jessa

Du ser, skit bra jobbat... när det är jobbigt, tänk 4KG På EN VECKA!!! Du måste tänka att det ger så ortroliga resultat av kämpandet!!

2011-09-04 @ 12:53:08
Postat av: Lollo

Kan bara hålla med ovanstående, 4 KG PÅ EN VECKA! Det blir 16 kg på en månad=) Visserligen får man väl räkna med att det inte går lika fort neråt om ett tag men så är det ju! Du är grym vännen!!

2011-09-04 @ 17:53:23
Postat av: Eline

Vad stark du är som tagit det här stora steget!! Verkligen imponerad!! (och avensjuk) 4 kilo är ju helt otroligt bra på en vecka! jag kommer följa din blogg med spänning och peppa på :) Blev tårögd när jag läste om hur det brast för dig och hur du står o lagat mat till familjen utan att själv få bita i något. Hoppas kycklingsoppan är okej. Hejja Malin! Snart väger du precis så lite som DU vill! =) Kramar!

2011-09-04 @ 22:49:47
URL: http://eleline.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ååå va gulliga ni är...jag längtar alltid med spänning till att läsa era kommentarer...grinar en skvätt varje gång..!!!

2011-09-05 @ 08:43:13
URL: http://malinitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0