Dag 21

86,0 kg jaha sista dagen på de 3 första veckorna. får se på vågen imorgon vad rivstartsveckornas viktminskning slutade på. Igår kväll fuskade jag lite o tok den första hotmeal som jag ska börja med nu. Det var chili sin carne och den va jättegod..visst kommer säkert tröttna på den också men den funkar ett tag iaf. Dock börjar jag känna att jag mår sämre och sämra av den här dieten psykiskt. Igår kväll fick jag en panikattack (dock inte super intenviv) men det är något jag inte fått på länge länge. Visst kan de vara allt med skolan o så också men det hjälper ju inte till direkt när man inte får äta. Men om 3,6 kg så har jag ju enligt min våg gått ner 10 kg och då tänkte jag kanske börja med bara ett lätt mål om dagen. Kanske att jag äter frukost bara då. Ska givetvis prata med min hälsocoach på itrim innan men jag tänker ändå försöka komma ner mina 10 kg innan jag börjar med det. Jag hoppas jag klarar detta nu...men det får sånna fall gå lite långsammare men att jag mår bra..tänker inte skjunka ner i ångestträsket som jag varit i förut. ALDRIG ALDRIG...så väger jag heller 200 kg =)

Kommentarer
Postat av: cissi

Bra kämpat Malin:) tycker du är jätteduktig! det måste samtidigt kännas bra när vikten går neråt:) Fortsätt kämpa! Kraaam

2011-09-20 @ 07:31:51
URL: http://zizzismurf.blogg.se/
Postat av: Eline

Det är bra att du lyssnar på din kropp oxå. Måste vara kämpigt att hålla sig fokuserad i skolan o göra alla uppgifter när man inte får i sig så mycket energi genom födan... Kämpa på!! :)

2011-09-20 @ 23:24:11
URL: http://eleline.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tycker oxå du är jätteduktig!!! Ge inte upp!!!! Kram petra

2011-09-21 @ 21:40:23
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0