Dag 13

87,6 kg
Morgon
Just intagit min "frukost". Det känns alltid mycket bättre på morgonen om man jämför med kvällen. En ny dag börjar o jag klarade den igår. En natt mindre till målet o även få en titt på vågen. Dock hade det ju inte hänt något på vågen idag men iaf. Jag förstår faktiskt inte varför jag inte går ner mer. Alltså 600 kcal om dagen är ju sjukt lite o jag äter verkligen inte något annat. Undrar om det är stegen som sätter käppar i hjulet för mig. Idag ska jag g¨en sväng med hunden o sen ska jag gå på stan. De kanske främjar mina steg lite.
ikväll ska vi på "fika" hos en kompis som just flyttat. Alltså inget fika för mig men nog de trevliga sällskapet..så kul o få se hur hon bor ju !!

Kommentarer
Postat av: Terese

Du är så duktig, å du vet ju vad som måste bli bättre för bättre resultat = stegen. . . Lycka till i helgen om det blir tung sms mig peppar jag dig :-)

2011-09-09 @ 10:50:16
Postat av: tiina

nu har jag tagit bort mitt lösenordsskydd :)

2011-09-10 @ 19:50:52
URL: http://tiiiinna.blogg.se/
Postat av: tiina

nu är den upplåst..

2011-09-10 @ 19:52:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Eline

Usch vad svårt när kilona inte rasar i samma snabba takt! Men håll ut! Vågen är inte allt, måttbandet gills det oxå ;) Dom trogen läsare saknade jag kvällsrapporten igår. Hoppas du mår bra.

2011-09-11 @ 07:55:16
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0