Dag 6

89,2 kg
Morgon
Jag skrev inget igår kväll av den anledningen att jag kom hem så sent. Men jag tänkte dra min kväll här o nu istället.
Dagen o kvällen igår va SKIT...ja va hungrig typ hela dagen. Fick punktering, satt på föreläsningar precis HELA dagen o kan inte påstå att de va särskilt roligt. Sen skulle vi äta middag hos min pappa hela familjen eftersom min lillasyster kommit hem till stan igen. Dom gjorde någon skitgod kyvklingryta med pasta till o jag värmde på min soppa.

Sen brast det i alla sömmar som jag har. Jag grina o grina o grina...det lixom rann över, med allt. En skola som jag inte tyckte va så kul o mat som jag inte fick äta, o tid för att plugga som tog tid från min dotter o allt.

Så jag grina ur med en hel jävla massa. För i vanligafall när jag tycker något är jobbigt, då ÄTER jag!! O nu kunde jag inte det.

Så med lite svullna ögon sitter jag här o ska ta mig an ännu en dag. Har tappat lite av motivationen men hoppas hitta tillbaka till den med tiden. Jag skulle verkligen behövt en större sänkning på vågen idag men de hoppas vi bli tills imorgon bitti istället..

Kväll
Dagen har gått jättebra idag. Har inte känt mig överdrivet hungrid o har varit mycket lättare på hjärtat.
Föreläsningen i skolan idag var tillochmed intressant o jag förstod o hände med hela tiden. Satt sedan o plugga 3 timmar i skolan på det arbetet som skulle göra med gott samvete eftersom Moa var med sin pappa.
Arbetet blev klart vilket innebär att jag kan plugga hemifrån på måndag o att jag kan ta helg HELA helgen...frånsett att jag ska jobba imorgon då.

Eftersom jag gick med inställning att dagen nu ska avslutas på ett bra sätt åkte jag till Nora. Köpte en cardigantröja på rea och ett par nya leggings. Hämta ett packet med en kjol och en tröja o en tunika.
Sen köpte jag 3 röda rosor till min kärlek/make och gick o hyrde 2 filmer var av två av dom är äkta fellgood tjejfilmer. Så nu ska jag bara ge snuttungen välling o få henne i säng sen ska jag bädda ner mig framför TV:n o bara njuta lite av mig själv tror jag med ett stort glad kallt vatten..

Tack än en gång för allt stöd jag får från er. Det betyder så mycket o gör att jag inte kan ge upp eftersom jag vet att ni har ögonen på mig !!

Kommentarer
Postat av: Annéa

Jag lovar de blir bättre i skolan när man lär sig vad man ska lägga energi på! Hoppas dagen idag går lättare! :) Kramis

2011-09-02 @ 08:05:15
Postat av: Lollo

Du kommer fixa detta Malin! Bara tänka framåt, vad det är du kämpar för, det är ju värt det! Förstår verkligen att det är skitjobbigt, mycket på en gång, bantning och precis börjat skolan. Men allt tar lite tid i början men man kommer in i det! Jag tror på dig!

Massa kramar

2011-09-02 @ 10:15:40
URL: http://lollloz.blogg.se/
Postat av: Jessa

Kämpa Malin, vet att du kommer klara de!!! Tänk, dom här veckorna du ska kämpa med dina soppor... tänk vilken kort tid av hela ditt liv det är och du kommer må bättre sen och leva längre och sundare!! kram på dig!

2011-09-02 @ 11:11:32
Postat av: tiina

hej! hittade din blogg via google.. De är nämligen så att jag också precis börjat med itrim :) skriver också en blogg om min viktresa men för tillfället är den lösenordsskyddad.. Öppnar upp den om någon vecka tror jag :) Så känns skönt att ha någon i nutid man kan läsa om :) själv är jag ju bara på dag 3 men då vet jag va jag har att vänta mig :) lycka till med din viktresa.. Tryter motivationen, tänk vad som fick dig att börja.. Ge inte upp :) kram

2011-09-02 @ 17:49:19
Postat av: Malin

Tack underbara ni för komementarerna..nu gröt jag en sväng till..du tiina när du låser upp din blogg så hojta till så jag får läsa tillbaka. Kan länka till den sen om du vill..!!

2011-09-02 @ 20:21:11
URL: http://malinitrim.blogg.se/
Postat av: Frida

Tror på dig Malin! Du kommer fixa de här galant. Kraam

2011-09-03 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0