Första dagen

92,2 kg
Efter en rolig möhippa med MYCKET äta igår så gör vi ett avstamp. Nu börjar allvaret!!

Idag vägde jag inte mig på 92,2 kg på min våg hemma. Jag vet att min i Itrims vågar inte brukar vara av samma åsikt så jag får väl 2 olika resultat hela tidan.

Jag tänkte glad i hågen att jag börjar min dag me Itrims äpple och kanelgröt.

(Jag ska alltså gå på VLCD i 3 veckor nu för att sedan gå på LCD i ytterliggare 7 veckor)

Tog fram påsen o hälde upp den i en skål. Det luktade kanel och lite äpple. Blandade den med vatten och körde i micron i 1 min. Rörde ihop det och satte mig för att äta. Stoppade in en stor sked i munnen o...
Jag trodde jag skulle spy. Det var det äckligaste jag ätit på evigheter. Fick kvällningar hela tiden och eftersom
man måste äta upp alla portioner om dagen var det ju bara att fortsätta.

Tvingade i mig sked för sked och sköljde ner dom med stora mängder vatten. Försökte undvika att spy.
Nu några timmar senare har illamåendeet lagt sig och det är snart dags att prova nästa. Jag hoppas jag kan hitta något annat att äta för det där var sjukt äckligt.

Känner mig fortfarande motiverad till tusen. Har dock en otrolig huvudvärk som suttit i nu i typ 6 dagar. Jag hoppas verkligen den släpper snart.

Imorgon börjar universitetet också. Spännande det ska bli !!

Hörs imorgon..

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0