Dag 2

91,0kg
Morgon
Även idag bloggar jag på morgonen av dag 2. Vilket ju göra att än så länge är det ju inte så jobbigt.
Jag skrev morgon över texten så ska vi se om jag kan blogga lite ikväll också om hur dagen sedan fortskridit.

Igår provade jag även tomatsoppan och kycklingsoppan vilka var helt okej. Och man får ju krydda maten vilket gör att det dessa 2 soppor kommer garanterat gå jättebra att äta smakmässigt. Gröten kommer jag ALDRIG mer att röra vid. Ska åka till Itrim idag och köpa en skogsbär istället. Ska nog kolla om jag kan lämna tillbaka gröten i bruten förpackning annars får dom tillbaka den av mig.

Just nu sitter jag och sippar på chokladen vilket också känns som att det går att dricka. Det är väl ingen smaksensation men okej.

Idag börjar jag på universitetet, min första dag som blivande sjuksköterska är idag!!
Är lite spänd men mest förväntansfull!! Det ska bli så roligt!!

Kväll
Första dagen i skolan avklarat. Otroligt mycket att ta in och förstå. Blev nästan för mycket och det är ju inte bättre när kroppen går på lågvarv pga matbrist.
Annars har det gått bra idag tycker jag. Jag har svårt med dedär att dricka vatten. Måste bättre mig på det. Har nu börjat få en otroligt obehaglig smak i munnen, Typ starkt. Men jag blev varnad för det men trodde inte det skulle komma så fort.

Har provat de färdigblandade dryckerna idag och dessa va rena himmelriket. Riktigt goda..mumma..
Sen blev det tomatsoppa till kvällen som piffades upp med lite kryddor.

Min mor är väldigt bra på att tala om att hon är kritisk till min diet. Känner att det vore så mycket lättare om hon peppade mig istället med tillrop som att det är snart klart o du fixar det. Men icke...jaja nu får det bli sängen. Huvudvärken har hållit i sig idag med. Dag 7 så imorgon får den fan börja ge sig..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0