Dag 3

90,4 kg
Morgon
sitter här och smuttar på en skogsbärshake. Den går ner, men inte direkt gott. Igår när jag gåt o lagt mig kände jag flera gånger att NEJ de går inte jag måste upp o äta något. Magen känns tom och konstig och tanken på att äta känns mer och mer lockande. Vi får se hur det går idag. Saknar något att tugga på.

Kväll
Efter en fruktansvärt lång dag i skolan med otroligt mycket information kände jag mig trött men framförallt hungrig när jag kom hem. Hämtade snuttungen på dagis. Gick ut me hunden, startade en disk o en tvättmaskin. Sedan kom maken hem o jag begav mig till bibblan i Linde. Fick tag på den boken jag behöver ha innan fredag iaf. Ska ju köpa 2 till imorgon. Det är fan inte billigt.

När jag kom hem från bibblan va jag så hungrig så tårarna va inte långt borta. Att sedan laga mat till make och dotter var hittills den största prövningen. Jag kände mig allmänt arg, trött, sur och hungrig.

Men kryddade på kycklingsoppan som stod på dagens meny och satte mig med familjen att äta. Och för varje (tugga är ju synd att säga) sked vart jag lite o lite mättare. Efter att hela soppan var nere kände jag mig mätt.

Pratade med mamma i telen idag med och hon kändes mycket mera stöttande idag. Det tycker jag är toppenskönt för vad hon tycker betyder väldigt mycket för mig.

Imorgon blir de första gruppträffen. Ska bli roligt o skönt att kunna dela upplevelser.

Nu ska jag göra lite välling till dottra och sen blir de sagostund innan hon ska sova. Själv ska jag måla klart en kista som ska bli "leksakslåda" i vardagsrummet.

Längtar tills o se vad vågen står på imorgon bitti...vilket förövrigt är en ledig dag för mig o liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0