Dag 19

86,2 kg Jaha..ännu en steg närmare 85. Imorgon kanske..=) Idag har det varit skola hela dagen lång men från sista föreläsningen drog jag...de finns måtta på vad jag spenderar min tid på. Igår va de gruppmöte på itrim. Kul o prata lite men jag känner att vi hinnder lixom itne prata eller stötta varandra så mycket. Tränade då också så de kändes skönt.. MEN ikväll nu kunde jag inte hålla mig...alla mina murar bara gick i kras när jag hade lagat mos o miniköttbullar till familjen. Jag va tvungen o äta lite...skoja inte att jag har dåligt samvete nu. Men jag är fortfarande så jävla hungrig. Har varit såhär hungrig hela dagen. Undra om det är för att jag tränat 2 dagar i rad...om jag bara kan stå ut dom 2 sista dagarna på rivstart nu så får jag ju iaf ändra min mat på söndag o få lite mera...!! Som plus i detta elände är att jag lyckats gå mina 8000 steg idag vilket jag tycker känns bra.

Kommentarer
Postat av: Eline

Gud vad snabbt tiden har gått! Snart tre veckor och du kör på. Stenhårt!! Vilken befrielse att få gå över till lite annan kost. Du kommer väl inte äta så mycket lycklinhsoppa mer...............!!! Livsransonen av kycklingsoppa är förbrukad ;)

2011-09-15 @ 22:54:49
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0