Ojoj va dåligt de börjar gå

Gud va länge sedan det var jag skrev här nu. Det beror på 2 orsaker. Dels att jag har haft sjukt mycket o göra o dels för att jag inte har lyckats längre. Har börjat äta igen och ska igentligen äta varierat dvs. 2 mål mat o två ersättningar..det går åt helvete. Vilket såklart kommer resultera i att jag går upp allt igen. Så imorgon ska jag ringa ITRIM och boka in ett möte med min coach för att se hur vi ska gå vidare för nu är de INTE okej.. Vägde mig alltså kvällstid med massa kläder o nyäten o vägde 84,4kg. Det är INTE okej o jag får ångest bara jag tänker på det igen. Suck jag visste att jag skulle hamna här igen. Varför ska de va så svårt o fixa det hela vägen ner...fan va misspepp jag känner mig nu!!!

Kommentarer
Postat av: Eline

Men typiskt! Jag är iaf. imponerad att du klarade det såhär länge! Du får väl skylla på att det varit mycket nu. Tänker både på skola o annat.

2011-10-24 @ 20:57:24
URL: http://eleline.blogspot.com
Postat av: tiina

hoppas du kommer på rätt väg igen :) har de också grymt tufft just nu..

2011-10-24 @ 21:41:00
URL: http://tiiiiinna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag håller tummarna för dig Malin, tänker ofta på dig du fixar det här.

Du visste själv från början att det kommer bli tufft, nu är du i en riktig svacka... men du har ju gjort den största upptäckten själv att du behöver lite stöttning från din coach! Bra där Malin!!!! Jag tror på dig du kommer fixa det här!!



Kramar

2011-11-01 @ 22:12:05
URL: http://zizzismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0