Dag 44

Måndag idag...då jag gick upp tidigt igår o jobbade och glömde helt bort att väga mig. Så vi tar det hela idag istället. Vi börjar med den jobbiga biten direkt då. Vikten...idag stod MIN våg på 83,0 kg. En viktminskning sen förra veckan på 1,4 kg. Inga mängder men ändå neråt vilket jag är nöjd med. Börjar få väldigt svårt att följa den här dieten nu. Mest så att det är bara barsen som går att äta. De varma vill jag mest kräkas av. Så de blir en del grönsaker mellan varven istället o det har även slunkit ner en vasaknäcke med gurka på. Ska ta upp med min ledare att jag nog måste börja på varierat för jag tror inte att 4 veckor till kommer funka. Eller jag vet att de inte kommer funka. Det börjar dra igång på allvar i skolan också. Måste ha mycket i huvudet o läsa en jävla massa olika saker i denna kurs. Vi har från början fått höra att ca 40% av eleverna kuggar i den här kursen. Men när ska jag hinna läsa. Vi har gått nästan heldagar nu i 2 veckor i efter skolan är de barnhämtning, hundpromenad, matlagning, lek o bus stund, bad/dusch gos i soffan o nattning. Sen är de ju träningsdagar på det också...suck känns som jag kommer bli en av dom 40 %. Ska lägga mig o läsa lite i sängen när M somnat..!!

Kommentarer
Postat av: Eline

Oj vilka odds! Är Björn hemma på kvällarna så du kan få lite ensam lästid ibland? Är sjukt impad att du orkar med dieten!

2011-10-10 @ 23:36:24
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0